sobota, 11 stycznia 2014

Początek! | ROZDANIE: BEAUTYBLENDER, REAL TECHNIQUES!



Na samym początku chciałabym Was bardzo serdecznie powitać na nowym blogu - Panna Bloody. Nie jestem nowa na blogspocie, ponieważ bloguję już od trzech lat. Chciałam coś zmienić i rozpocząć na nowo dlatego jest to dla mnie bardzo ważne wydarzenie i chciałabym Was równocześnie powitać rozdaniem, abyście pozytywnie zapamiętali rozpoczęcie działalności Panny Bloody! Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie czegoś więcej to zapraszam do kategorii w menu "O mnie" a teraz przejdźmy do rozdania. 

Przygotowałam dla Was zestaw duo Beautyblender oraz gąbkę miracle complexion  sponge z Real Techniques. Zasady są bardzo proste i aby wziąć udział wystarczy, że dodasz jedno zdjęcie nagrody w widocznym na Twoim blogu miejscu z odnośnikiem do rozdania, dodasz mój blog do obserwowanych oraz polubisz fanpage i odpowiesz na pytanie w komentarzu: co myślisz o wyglądzie bloga Panny Bloody? W komentarzu z odpowiedzią umieść również informację, że powyższe warunki uczestnictwa spełniłeś.  W rozdaniu wygrywają dwie osoby ale przewiduję również korzystne nagrody pocieszenia. Jeśli nie masz osiemnastu lat zapytaj rodziców o zgodę wzięcia udziału. 

Fundatorem nagród jestem tylko i wyłącznie ja. Rozdanie potrwa od 12.01.2014 - 5.02.2014. Posty pojawiać się będą regularnie a post z informacją o rozdaniu będzie znajdował się w menu. Zwycięzców wyłonię drogą losową i opublikuję wyniki na fanpage oraz w poście na blogu Panny Bloody.    

Jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że stworzymy przyjemny zakątek w blogosferze i ta strona nie będzie tylko kolejnym blogiem na marginesie. Mam wiele pomysłów i będę dążyć do ich realizacji. Trzymajcie się!  



35 komentarze:

Życiowy śmietnik pisze...

Moim zdeniem wygląd jest bardzo prosty i klasyczny, podoba mi się jedznak po zmienie tła blog mógłby okazać się bardziej przytulny, na razie jest wyrafinowany, jest dobrze a może być lepiej ;D

0jla pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
siemasiema pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
siemasiema pisze...

Na fb jako: Marta M.
Wygląd bloga podoba mi się, ponieważ jest prosty, przejrzysty, jasny i nie razi kolorami tak jak niektóre blogi. Napis Panna Bloody mógłby być większy i bardziej rzucający się w oczy, wtedy więcej osób by Cię zapamiętało. Bardzo mi się podobają duże zdjęcia umieszczone w pierwszym wpisie, które działają na zmysł wzroku. Widać, że się bardzo starasz by wszystko było dopracowane. Oby tak dalej!

Ps. Nie posiadam bloga, na facebooku wszystkie warunki uczestnictwa spełniłam :)

Unknown pisze...

Wygląd bloga jest na prawdę ok- prosty, łatwy i przejrzysty. Dopiero zaczynam Cię obserwować ale wydaje mi się że nie wygląd bloga a wpisy są ważniejsze :) Jeśli ktoś ma Cię zapamietać to zapamięta właśnie po tym w jaki sposób piszesz i jak przekazujesz informację a nie po tym jak wygląda blog, to moje zdanie :) Na fb jako Aneta Galińska Obserwuję jako Aneta Galińska Udostępnienie https://www.facebook.com/aneta.galinska/posts/618125264919254?stream_ref=1

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

obserwuje jako: http://maartyna96.blogspot.com/ i na fb jako: Martyna O.
Wygląd bloga podoba mi się bardzo. Jest on przejrzysty, kolory są pastelowe (moje ulubione *.*). Notatki (a raczej jak na razie 1 notatka) są prowadzone zrozumiale dla czytelnika. Blog ten też posiada zakładki (HOME, RECENZJA itp.), które są moim zdaniem strzałem w dziesiątkę, ponieważ wtedy czytelnik Twojego bloga szybko znajdzie poszukiwane informacje. Także Twój blog przypadł mi w 100 %
LINK Z UDOSTĘPNIENIEM NA MOIM BLOGU:
http://maartyna96.blogspot.com/2014/01/rozdanie-u-panny-bloody.html

Anonimowy pisze...

http://outfitofftheday12.blogspot.com/ - spełnilam warunki
spełniłam powyższe warunki. blog bardzo przypadł mi do gustu i jest to opinia szczera. wszystko jest czytelne. widzę, że porobiłaś zakładki- super. nie będzie problemu ze znalezieniem czegoś. kolory blogu również sprzyjają miłej atmosferze podczas przeglądania lub czytania. dopasowane super wraz z nagłowkiem idealnie. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne. wszystko się zgrywa i czarno na białym widać o czym ten blog będzie. ogólnie chętnie będę tu zaglądać, wydajesz się miłą osóbką.

Dominica pisze...

Uważam, że wygląd bloga jest prosty w stylu klasycznym, ale jednocześnie bardzo łatwo idzie się tutaj odnaleźć. Bardzo ładne kontrastujące kolory przyciągają wzrok. Kolory nie rażą w oczy, co dla mnie jest ważne :) Wszystko idzie szybko odszukać, nie ma niepotrzebnego "latania" po stronie w celu odnalezienia czegoś. Do tego dobrze dobrana czcionka nie męczy oczu, nie jest ani za duża, ani za mała, stworzona do czytania długich postów.

Warunki spełniłam, lecz nie posiadam bloga, więc w zamian udostępniłam informację o konkursie na Facebooku :)

Unknown pisze...

Lubię i obserwuje jako Róża Pyszka
Udostępniam na fb https://www.facebook.com/roza.pyszka/posts/584118231662690?stream_ref=10

Witaj, Twój blog, jak zapewne wszystkie na początku, potrzebuje czasu, aby rozwinąć skrzydła. Wszystko jest na swoim miejscu, czysto, przejrzyście, ja dodałabym tylko trochę kolorków. Ale jak piszesz już prowadziłaś blog, więc może lepiej wiesz. Ja od 15 lat jestem kosmetyczką i też noszę się z zamiarem założenia bloga. Chciałabym podzielić się moją wiedzą z innymi.

Kasia | juststayclassy.com.pl pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję jako: kasia93
Lubię jako: Katarzyna Jakubek
Baner: www.juststayclassy.pl (pasek boczny)

Odpowiedź na pytanie: Szablon jest przejrzysty i czytelny, więc zdecydowany plus. Notki ciężko oceniać, bo jest dopiero jedna, ale z pewnością będą interesujące. Po pierwszym poście stwierdzam, że robisz bardzo ładne i dobrze oświetlone zdjęcia.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)

Be Strong pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Serenitka pisze...

Obserwuje jako Serenitka B
Lubię na fb jako Monika Bochman
Banner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
Blog wizualnie bardzo mi się podoba. Widać że postawiłaś na minimalizm co wcale nie jest wadą:) Układ bloga i szata graficzna jest nowoczesna i miła dla oka. Mogłabyś jeszcze bardziej podkreślić słowa w nagłówku ale nie jest to jakaś konieczna zmiana;)

goodtotry.ann pisze...

Obserwuję jako: Goodtotry
Lubię na fb jako: Goodtotry
Banner: http://goodtotry.blogspot.com/
Blog jest przejrzysty i przyjemny w odbiorze. Przydałby się jakiś charakterystyczny symbol, logo, coś co by wyróżniało go w sieci :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JoannaGiovanna pisze...

Obserwuję jako:Naughty Girl
Lubię jako:Naughty Girl
Baner:http://joanna-giovanna.blogspot.com/
Odp. dodałabym nagłówek bardziej wyrazisty i będzie ok :)

Unknown pisze...

Szablon prosty i przejrzysty - nie męczy, sympatycznie się czyta. Warunki spełnione - jest baner na blogu uroczybalagan.blogspot.com i fanpade polubiony jako Panna E., obserwuję też jako Panna E.

anioleek89 pisze...

Obserwuję jako: anioleek89
Lubię jako: Marta P.
Baner: http://anioleek89.blogspot.com/
Odp: Blog jest bardzo przejrzysty, jasne tło, odpowiednia czcionka. To wszystko sprawia, że łatwo się tu odnaleźć. Jedynie może zmieniłabym nagłówek, ale decyzja należy do Ciebie :)

:: Martyna pisze...

Wygląd bloga jest prosty i czytelny, bardzo mi się podoba. Chociaż osobiście lubię, kiedy szablon przekazuje jaka jest osoba, mały element naprowadzający, bo póki co nie jestem w stanie tego określić :) Oczywiście najważniejsze są posty, a nie szablon tak, więc czekam na rozwój i myślę, że będę tu często zaglądać.
Jestem trochę ślepa,więc ciut ciemniejsza czcionka byłaby idealna.

Obserwuję jako :: Martyna, na fb Martyna P.
dodałam zdjęcie na blogu: slodkimnalogiem.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;)
Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)
Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
Lubię na FB: Amelia JA

Na blogu ciekawych pomysłów wiele,
Zawsze znajduję tu coś dla siebie.
Wszędzie bardzo czytelnie,
Minimalistycznie oraz subtelnie.
Kategorie posegregowane dodają przejrzystości,
A wyrazista czcionka przyciąga nowych gości.
Szata graficzna jest bardzo ciekawa,
Ładna i przejrzysta, a to jest podstawa.

Fabryczna pisze...

Obserwuję jako Fabryczna
Baner: http://zakupowafabryczna.blogspot.com/
Lubię na FB jako Zakupowa Fabryczna

Po pierwsze - bardzo podoba mi się to menu na samej górze, że rozwija się po najechaniu na np. "Recenzje".
Układ graficzny bardzo mi się podoba, nic dodać nic ująć. :)
Jedynie razi mnie trochę brak jakiegokolwiek napisu na belce tylko"." i diamencik. Może dodaj cytat czy nazwę bloga? ;)

Treepsy pisze...

Co do wyglądu bloga, super jest to menu rozwijane, ale klorystycznie nie pasuje do reszty bloga. Przesunęłabym też narzędzie wyszukaj trochę niżej np za obserwatorów ;)
Obserwuję jako treepsy
Na fb jako julia liś...
banner na treepsy.blogspot.com dodam go dzis jak tylko dorwę zwykły komputer bo w tej chwili nie mogę z ipada...

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Obserwuje bloga jako Magia Urody
Na fb jako Pustka w Portfelu
Banner na blogu http://pustkawportfelu.blogspot.com

Odpowiedź: Moim zdaniem blog jest czysty i przejrzysty. Kolorystyka jest utrzymana w ładnych kolorach. Jedyne co bym zmieniła to tylko kolor napisu "Panna" , taki jak jest przy menu. Na blogu nie ma zbędnych ramek ani nic, co wpływa na szybkie odnalezienie się na nim. Na temat stylu Twojego pisania nie mogę dużo się wypowiedzieć, gdyż jest tylko jedna notka. Zagłębiłam się w zakładkę "O mnie". Z tego co widzę piszesz prosto i przejrzyście. A po tych dwóch zdjęciach, myślę że wiele ciekawych fotografii tu będzie. Co oczywiście na blogu jest bardzo potrzebne. Fotografie są przejrzyste oraz wyraźne.

Ogólnie blog wpadł mi w oko. Jest w zasadzie prosty, ale ma coś w sobie więc skłoni mnie to do częstego wpadania do mnie ;)

Pozdrawiam.

nika88 pisze...

Obserwuję jako: nika88
Lubię na FB jako: One more dress
Dodałam baner na pasku bocznym bloga: http://one-more-dress.blogspot.com
Odpowiedź: Blog jest bardzo przejrzysty, szablon wygląda na profesjonalny, przyciąga swoją prostotą. Podoba mi się rozwijane menu. Jedne co ja bym dodała to np. w pasku bocznym nad wyszukiwarką i obserwatorami coś o sobie - czyli np. zdjęcie kilka swój na przywitanie. I oczywiście podstawowa sprawa - czekamy na więcej postów! :)

wiolkaa93 pisze...

Obserwuję jako wiolkaa93
Lubię jako Magda N
Banner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

Odp.: Twój blog bardzo mi się podoba, jest prosty i klasyczny, dodałabym tylko jakiś baner

Unknown pisze...

Obserwuję jako Sabi S.
Lubię jako Sabi S.
baner: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
Klasyka, przejrzystość.

Anonimowy pisze...

Banner: http://anusia93.blogspot.com/
Obserwuję jako: frau
Na fb lubię jako: Anna Karolina Niemiec
Odpowiedź: ogólny wygląd bloga przypadł mi do gustu - minimalizm i jasna kolorystyka - jak najbardziej na plus :) proponuję spróbować zrobić główny baner z nazwą bloga i ograniczyć górny pasek do jednego, bo dwa jakoś tak nie pasują... zaletą jest wyszukiwarka i naprawdę dobrze wykonane zdjęcia :)
Btw - Rzeszowianka ( taka tymczasowa :D ) pozdrawia Rzeszowiankę :)

Yasniiable pisze...

Nie będę odkrywcą jeśli napiszę,że Twój blog jest bardzo przejrzysty! Bardzo lubię blogi o białym tle, sama taki mam, nie lubię kiedy blog jest zawalony pierdołami! I Twój na szczęście nie jest ;-) Podoba mi się również to, że posty są fajnie zwinięte, jednak nawet z tych miniaturek da się coś dowiedzieć;-) Tak dalej! ;)
Obserwuję jako Yasniable (zdj u mnie na blogu: www.yasniiable.blogspot.com) i fcb lubię jako Marta R ;-)

Science Woman pisze...

Banner: http://makeupibreakup.blogspot.com/
Obserwuję jako: Hania Banasiak
Na fb lubię jako: Hania Banasiak
Odpowiedź: wygląd bloga bardzo jasny, przejrzysty, elegancki ale też trochę surowy. Przez to właśnie wydaje się być trochę ekskluzywny :)

Stonefox pisze...

Obserwuje jako: Stonefox
Na fb lubię jako: Dagmara Sz
Banner: http://tobeastonefox.blogspot.com

Odpowiedź: Wygląd bloga jest prosty i czytelny, to jego zdecydowana zaleta. Bardzo fajnie prezentuje się nagłówek. Blog wygląda bardzo dobrze jeżeli jesteśmy na stronie głównej, ale po wejściu w dany post jest jednak trochę pusto. Może jakieś dodatki na dole bloga?

Ewa TK pisze...

obserwuję jako Ewa TK
na fb jak Ewa Twa-Karol
mail ewa.twardowska@interia.pl

jeśli chodzi o bloga to na mój gust wszystko gra i buczy nic dodać nic ująć. czysto i przejrzyście.

ps. mam nadzieje, że jeszcze udało mi się załapać na rozdanie :)

Unknown pisze...

Mogłoby wpaść troszkę ciepła oraz zmienić kolor paska na którym znajdują się zakładki. Są trochę zbyt w intensywnym kolorze jak na takie tło.

Obserwuję:Adrianna Karpowicz
Lubię na fb: j.w.
email. adriannakarpowicz@gmail.com

baner http://pazurkiumyszy.blogspot.com/

dobiezka pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję jako: dobiezka
Lubię jako: Marta Dob.
Baner: http://wlosowomi.blogspot.com/
Odpowiedź: Blog trafia w moje gusta, ponieważ uwielbiam fioletowe kolory, więc bardzo podoba mi się nagłówek. Jest przejrzysty. Myślę, że rozwinie się w dobrym kierunku :)

Odpowiedź na pytanie: Szablon jest przejrzysty i czytelny, więc zdecydowany plus. Notki ciężko oceniać, bo jest dopiero jedna, ale z pewnością będą interesujące. Po pierwszym poście stwierdzam, że robisz bardzo ładne i dobrze oświetlone zdjęcia.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)

Anonimowy pisze...

Hej. Były już wyniki?

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy jeden komentarz z Twojej strony.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes Powered by Blogger | DSW printable coupons